راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

بازداشت ۲ شرور به دلیل ایجاد ناامنی در تهرانپارس (۲۹ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۸۱۳۶
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
بازداشت ۲ شرور به دلیل ایجاد ناامنی در تهرانپارس (۲۹ اسفند ۱۴۰۲)
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری دو شرور که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و حشت در محدوده تهرانپارس کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ سعید راستی درباره جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال کسب خبری مبنی بر  ایجاد ناامنی و مزاحمت برای شهروندان از سوی دو تن از اراذل و  اوباش در محله حکیمیه تهرانپارس، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم ویژه مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و ماموران در تحقیقات اولیه خود هویت دو شرور و مخفیگاه آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوز‌های لازم برای دستگیری این افراد دریافت شد، عنوان کرد: سرانجام پس از ۴۸ ساعت ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ به مخفیگاه متهمان در محدوده حکیمیه تهرانپارس رفته و در عملیاتی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازرسی ماموران از محل اختفا و دستگیری دو فرد شرور گفت:‌ماموران در جریان بازرسی انجام شده از مخفیگاه این افراد دو قبضه سلاح ساچمه‌ای، چهار تیغه قمه و مقدار ۱۲۰ گرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

راستی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: هر دو متهم که دارای سوابق شرارت و درگیری هستند، در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر تلاش برای ایجاد ناامنی با هدف قدرتنمایی در محله اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد، افزود: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->